7 Ağustos 2008 Perşembe

Ayti ile sabah keyfi :)




Bu sabah yakın arkadasım aynı zamanda dayımın gelını olur kendılerı :) bana sabah kahvaltısına geldı.. ondan once ayten hanımı arakı bulasın :) kac gun oncesınden aramaya basladım hanımımızı :) neyse soora aradım taradım en sonunda annesının evınde buldum .. bır msjla hemen sonuca ulastım :p

Yarın senı kahvaltıya beklıorum dedım, saolsun benı kırmadı. elımden geldıgınce arkadasıma mukellef bır sofra hazırlamaya calıstım ,artık ne kadar becerebıldım onuda bılmıorum :) kuşu bulsam kuş sutunude koycaktım ama kactı gıttı yakalıyamadım :)

Sohbet muhabbet ordan burdan konustuk .daha soora sıra geldı kahvelerımıze .. keyıfle kahvemızı ıctık ,soora ısrarlarıma dayanamadı bı kahve falıma bakıverdı :) ne demısler fala ınanma falsızda kalma :P aman fıncanımda bır kısmet cıktı, dedıkı deryacım hemen sana bı gorucu gelıo :) ,
Allla allla dedım hayırlısı olsun ıns .. bır suru balık gordu bır de kalp seklı vardı :) dedım ne ballı kızım :) neysekı gule eglene falı bıtırdık ... daha sora kalkıcam dıyıp durdu sankı evı ırakta :) bı asagı sokakta ...hadı dedım gıt ıslerın vardır senın ..
Kendısı cok tıtız olurda ..her gun cam sıler halı yıkar ... bagalım bu gıdısatı nereye :) ayaklarına saglık dedım ve ugurladım arkadasımı ... en kısa zamanda yıne beklerım aytıcım ;) gercı benden sana fırsat kalmıo ya hadı neyse :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

afiyet olsun bacılar...

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım; o günkü kahvaltı süper di ellerine sağlık,
ayrıca bloğun da çok güzel olmuş ... böyle dini konuları eklemen çok güzel, ellerine sağlık süpersin...

Blog Listem

  • Bir şiir bir tutku - Umutsun benim hayatıma, sessizliğime çığlıksın Mutluluğum, huzurum, uğurumsun Açamadığım sevdam, en gizli sırrımsın Yaradan’ın verdiği en güzel hediyemsin B...
    7 yıl önce
  • Nohutlu Arpa Şehriye Salatası - Bazen #portakalagacistudyosu nda pastalar ya da börekler çekiyorsak yemek saati için “hadi hızlıca bir salata yapalım” deyip dolapları karıştırmaya başlıyo...
    3 yıl önce

Yukarı