11 Ağustos 2008 Pazartesi

Yalnızlık



Biraz once degerlı arkadasım elıften guzel bır maıl aldım ..okudum ve cok begendım.sızlerle de paylasmak ıstedım ...

Yalnızlığa dayanırım da, birbaşınalığa asla. Yaşlanmak hoş değil duvarlara baka baka

Bir dost göz arayışıyla. Saat tıkırtısıyla...

Korkmam, geçinip gideriz biz mutluluğuyla,

ama ; 'Günün aydın,akşamın iyi olsun'diyen biri olmalı bir telefon sesi çalmalı arasıra da olsa kulağımda.

Yoksa, Zor degil, hiç zor değil, demli çayı bardakta karıştırıp,

bir başına yudumlamak doyasıya,

Ama: 'Çaya kaç şeker alırsın?' Diye soran bir ses olmalı ya ara sıra...




CAN YÜCEL

Hiç yorum yok:

Blog Listem

  • Bir şiir bir tutku - Umutsun benim hayatıma, sessizliğime çığlıksın Mutluluğum, huzurum, uğurumsun Açamadığım sevdam, en gizli sırrımsın Yaradan’ın verdiği en güzel hediyemsin B...
    7 yıl önce
  • Nohutlu Arpa Şehriye Salatası - Bazen #portakalagacistudyosu nda pastalar ya da börekler çekiyorsak yemek saati için “hadi hızlıca bir salata yapalım” deyip dolapları karıştırmaya başlıyo...
    3 yıl önce

Yukarı