26 Nisan 2009 Pazar

SU MUHALLEBİSİ


Geçenlerde canım,yıllardır özlemini çekip sarıyer yollarına düşüp meşhur sarıyer muhallebicisinde yediğim su muhallebisini denemek geldi . Araştırdım soruşturdum en sonunda istediğim kıvamda yapabilceğim tarifi buldum.Sezgilerimde yanılmadım ve yaparken bile kendini göstermeye başladı

Tadına baktıktan sonra yanılmadığımı anladım . Artık sadece muhallebiyi yemek için sarıyer yollarına düşmicem:)

En kısa zamanda sizlerinde tarif listenizde olmasını tavsiye ederim.. Hak vericeksiniz ;)


SU MUHALLEBİSİ

4 SU BARDAĞI SÜT

4 SU BARDAĞI SU

YARIM SU BARDAĞI UN

YARIM SU BARDAĞI BUĞDAY NİŞASTASI


ÜZERİ İÇİN ( SERVİS YAPARKEN DÖKÜLECEK )

GÜL SUYU

PUDRA ŞEKERİ

2 yorum:

Yasin dedi ki...

İlk yorum benden umarım iyi bir blogger olursunuz ilerleyen günlerde... Blog hayatınızda başarılar dilerim...

pamuk dedi ki...

Tesekkur ederım ...sizinde yardımlarınızla ılerlemeye calışıyorum.. sayenızde sıteme renk geldı :)

Blog Listem

  • Bir şiir bir tutku - Umutsun benim hayatıma, sessizliğime çığlıksın Mutluluğum, huzurum, uğurumsun Açamadığım sevdam, en gizli sırrımsın Yaradan’ın verdiği en güzel hediyemsin B...
    7 yıl önce
  • Nohutlu Arpa Şehriye Salatası - Bazen #portakalagacistudyosu nda pastalar ya da börekler çekiyorsak yemek saati için “hadi hızlıca bir salata yapalım” deyip dolapları karıştırmaya başlıyo...
    3 yıl önce

Yukarı