10 Mayıs 2009 Pazar

CANIM ANNEM'E ...


Güneş yüzlü annem,Gücüme güç, umuduma umut katan annem..Hırçınlığımın tesellisi, şefkatine sığındığım, hayatımı gönüllü paylaşan annem.. hakkını nasıl öderim..
Senin kucağın, senin merhametin beni yaşama bağlıyor sevgili anneciğim,En güzel insan, en güzel annem, koruyucu meleğim..Ellerinden öperim..

Benim bitanecik tatlı annem,Dünyanın en güzel, en iyi annesi...Sen evimizin kraliçesi, başımızın tacısın.. En aziz varlığımız. Her zaman senin karşında masum ve sevgine muhtaç bir çocuk ruhuyla dururum. Çünkü sen benim annemsin. Beni benden çok tanıyansın, bilensin. Bana sarıldığın zaman tüm dertlerimi yok edensin...İyiki varsın annem, iyiki benim annemsin annemm...

29 yaşıma rağmen hala sabahları bana tost yaptığın için, Dışarıdan eve geldiğimde moral-ölçer olduğun Ve gözümden o gün nasıl olduğumu anladığın için,İçime kapandığımda açmak için türlü numaralar yaptığın için, Her aşk acısının ardından yaralarımı sarmak sana düştüğü için,

Benim karamsarlıklarıma katlandığın için, Yine de hayatın yaşamaya değer olduğuna her seferinde ikna ettiğin için, Beni ben yapan değerleri bana verdiğin için, Annem olduğun için.... Bugün ve her zaman sana teşekkür ediyorum canım annem...Seni çok seviyorum!!!

canım ANNEM anneler günün kutlu olsun ...

1 yorum:

Fikrin Ne? dedi ki...

yazdıklarınız duygularıma okadar guzel tercüme olmuskı tesekkurler saygılarımla

Blog Listem

  • Bir şiir bir tutku - Umutsun benim hayatıma, sessizliğime çığlıksın Mutluluğum, huzurum, uğurumsun Açamadığım sevdam, en gizli sırrımsın Yaradan’ın verdiği en güzel hediyemsin B...
    7 yıl önce
  • Nohutlu Arpa Şehriye Salatası - Bazen #portakalagacistudyosu nda pastalar ya da börekler çekiyorsak yemek saati için “hadi hızlıca bir salata yapalım” deyip dolapları karıştırmaya başlıyo...
    3 yıl önce

Yukarı