3 Kasım 2008 Pazartesi

CANIM ANNEM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ...


Annem icin Annem benim, öncelikle doğum günün kutlu olsun anneciğim. gerçi dün kutladık ama ,burdanda yazamadan edemedim..
Beni büyütügün, dünyaya getirdigin icin tesekkür ediyorum.
Annem benim, bu günün kutlu olsun, o melek yüzün hep mutlu olsun,hic solmasin, üzülmesin, yüregin süphe etmesin...
Beni bu yasima getiren SENSiN..
Söyle Anne sen bir Melekmisin??Sen öyle acilar, yanlizliklar cektin, ama sen bilmeden Cennette hep birtane Cicek ektin!!
Herzaman yanımda oldun beni küçücük bir çocukmuşum gibi hep kolladın ..Herhalde beni şımartmak istemiyorsun ve korkuyorsun... ama korkma AnneBen büyüdüm artik, iyi kötü biliyorum...
Sana ne cok yazsam azdir, hakkını, borcumu nasıl öderim Anne?Senin bir degil bin kere ayaklarını öpsem yetmez, sana olan sevgimi bir kagida yazmaya degmez,cünkü sen herseyin iyisine laiksin Anne.. Sen benimsin Canim Annem...Bu günün kutlu olsun, yüregin hep mutlu olsun Annem...
Bir gün beyazlar icinde, anne evini terketsem bile üzülme,senin daima yanında olucam .... seni seven ortanca kızın derya ;) (;

1 yorum:

Adsız dedi ki...

deryacım cok guzel seyler yazmıssın.bende annemın doğum gününü kutluyorum.allah basımızdan eksik etmesin.annecim seni cok seviyorum.seni seven büyük kızın...
(deryacım senı de cok sevıyorum..senı seven ablan...)

Blog Listem

  • Bir şiir bir tutku - Umutsun benim hayatıma, sessizliğime çığlıksın Mutluluğum, huzurum, uğurumsun Açamadığım sevdam, en gizli sırrımsın Yaradan’ın verdiği en güzel hediyemsin B...
    7 yıl önce
  • Nohutlu Arpa Şehriye Salatası - Bazen #portakalagacistudyosu nda pastalar ya da börekler çekiyorsak yemek saati için “hadi hızlıca bir salata yapalım” deyip dolapları karıştırmaya başlıyo...
    3 yıl önce

Yukarı